Andrijana

субота, 25. септембар 2010.

Guns and Roses nekad i sad

Ovim što ću ovde napisati ne želim nikome da namećem svoje mišljenje. Jednostavno, želim da izrazim svoje čuđenje u vezi nekih stvari, t.j. u vezi nekih komentara na netu, koji mi nikako nisu jasni. Ja razumem da su svi koji su bili na koncertu u Beogradu oduševljeni njime. I, da, u pravu ste svi koji će ovo pročitati: ljubomorna sam na one koji su bili tamo, jer ja nisam, a neko moje prvo poimanje rock i metal muzike vezuje se baš za to ime: Axl Rose. Nikada neću zaboraviti kako sam (budala, priznajem xD ) krila da volim ovaj bend (pih, detišnjar sa sela sa svega 7-9 godina), jer su u mom kraju sva deca volela NKOTB, a od pomena imena GnR im se dizala kosa na glavi. A ja krišom slušala Don't cry... No, da ne dužim. Čitajući komentare o koncertu na raznim sajtovima našeg sveštenomučenika blagoslovenog interneta, evo šta me začudilo:

Ja stvarno ne znam kako uopšte možete da upoređujete ove Gunse i Gunse s kraja osamdesetih i početka devedesetih godina prošlog veka. Nisam bila na koncertu, ali sam slušala snimke na Youtube-u i mogu da kažem da postava zvuči perfektno. Međutim, ona nikako ne može da se uporedi sa onom starom postavom iz prostog razloga što je tehnologija sada mnogo razvijenija nego tad. Takođe, tada je bilo mnogo teže postati poznat i slavan, jer je mnogo manje ljudi imalo dostup medijima kao što je internet. Da su oni tada imali toliko loše svirke, nalik svadbarskim tezgama kao što neko reče, nikada ne bi ni postali poznati, a kamoli slavni. To su dva potpuno različita benda, dva perfektna benda i ovaj bend sada ne treba da se zove Guns and Roses. Iz prostog razloga što ovi ljudi, koji sad sviraju u bendu, nisu bili tu od početka. Na njih nije pao teret uzdizanja celokupne mašinerije GnR do najviših vrhova. Sigurna sam da bi im danas, u moru perfektnih bendova, bez imena Guns and Roses koje nose, bilo mnogo teže da se probiju do prvih mesta svetskih rang lista. S druge strane: pokušajte da uporedite nove članove Guns and Roses- a i njegove bivše članove, ali ne ono što su bili devedesetih, nego ono što su sad. Verujem da bi ih Sleš sam oduvao i mislim da nije fer da upoređujete svirku sadašnjih članova GnR- a sa Slešovom svirkom devedesetih. Takođe, samim piznavanjem ovog benda kao GnR, vi isključujete ulogu ne samo Sleša, nego i stradlina i Dafa i svih ostalih bivših članova benda u svemu. Vi ne priznajete njihovo stvaranje ideje o Gunsima, ne priznajete njihov duh u pesmama. Pozdrav.

Нема коментара :

Постави коментар