Andrijana

понедељак, 24. фебруар 2014.

Marija i Vuk

Čitam tekst u Blic, pa mi neje jasna taja rasprava s opštinarete okolo odabir na imetijata na decata. Kvo ima da se mešaju? Koka če đi oni okaju! Sve i Tarzan da su rešili da ga krste roditeljete- mož su rešili da ga uče da se vere po lijane! Ako če rešim da ga krstim i Psihomodopop, koga trebe da je briga što sam ja luda? I koga trebe da buni različitost? I dali sam ja luda?

Krstili si čoveci dete Oblak. Možda imaju razvijenu duhovnu energiju, ili je bilo oblačno vreme ka se deteto rodilo, a možda su čeli Majakovskog. I što se onda nekoj nebi zval Sunce?

Znajete onija ekspres brakove- do jučera se ne poznavali, d'n'ska ženata zapupavela, haos, ludnica, ovo-ono. Starci se vačaju za glavu. S'ga, ka su t'm'n izmirili računite za struju, ono njim došlo za naplatu TV pretplata I njivete zaokale za sadenje, trebe para znači, dokaral se carat do duvarat, oni trebe i svinjutu da zakolju! Maćata I baštata si još imenata ne znaju, ta če pa smišljaju ime na dete!

I teka dojde tija čaroban d'n ka se rodi jedno malečko anđelče i, ni krivo, ni dužno, dobije prvi poklon! Ime! Majćata mu se raduje, doji ga, celivuje. Baštata doodi. Sa, dali mu se raduje, ili mu gorušica ide, nečem da oratim, ALI! Majćata, ako u celutu ujdurmu neje izmislila kiko da ga nareče, pituje baštutu: "Mužu, ko da krstimo deteto?" On če, zamislen, da pogleda kroz prozor i, ako je dovoljno zaples i ako neje oblačno, če mu zasijaju oči i, sav ponosan na svoju originalnu ideju, če usklikne: "Sunce! Glede, ženo, kvo je ubavo! Ajde da ga krstimo Sunce!" I te ti rabota! Em originalno, em pozitivno, em srednji rod!

I teka detenceto počne od rano da se zlopati- zbog ime! I postane panker. Mislim, znajete kvo oču da rečem ;) I, na kraj, mislim da u gramatikutu trebe da uvedu smajliji ko znakovi na interpunkciju. A moja deca če se zovu Marija I Vuk. Prosto i jednostavno- zatova što sam ja Marilyn wolff. I, da, Vuk nema da ima dve k ;)


 

6 коментара :

  1. Sve je to ok, sloboda izražavanja... Al možda nekoji roditelji ipak ne uzimaju u obzir da če tova dete ako mu nadenu 'čudno' i neobično ime da ima nepriliće kroz odrastanje zbog zadirkivanje od ostala deca zbog imeto...

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Ja se zatova i zajebavam. Ali "opshtinarete" mi nesu jasni. To ko che si nekoj krsti dete nji uopshte ne trebe da se tiche. Ako majcutu i bashtutu njini majca i bashta nesu nauchili nekoje rabote, administrativnite radnici dji pa tek nema nauche.

      Избриши
    2. Ispuštil sam administracijutu tuka, al daj link na vest da vidim tačno kude je problemat ;), ako se ne varam u Rusiju ne možeš da se krstiš ako imeto neje crkveno (upisano u knjigu svevišnjeg :) ).

      Избриши
    3. http://www.blic.rs/Vesti/Drustvo/444773/Stara-srpska-imena-ponovo-u-modi

      Избриши
  2. Naravno da političari ne treba da se bave krštenjima. Niti oni ikako mogu da sagledaju pod kojim okolnostima je neko kršten.
    Naravno da roditelji svakako trebaju imati na umu posledice zadirkivanja i ostale neprilike u periodu odrastanja pa i kasnije....
    I naravno da roditelji treba vaspitavati svoju decu da bez obzira kako se bilo ko zove, ne treba zadirkivati niti tome pridavati pažnju ma koliko to bilo neobično.
    I naravno da ako novine ne napišu sve gluposti što čuju (i ne čuju), tiraž se nebi prodao, itd itd

    Eto! Drusnuo sam komentar na srpsći, nadam se da se nesam olupil nešta... hah poz

    ОдговориИзбриши
    Одговори
    1. Анониман3. март 2014. 23:22

      Ma no problem- sve I da si drusnul, razbrali smo se ;)

      Potpis: Ancika, mrzi me da se logujem.

      Избриши